onsdag 31. august 2011

Mot slutten av nattvakten.


Det var ikke mye jeg rakk å gjøre etter at jeg sto opp før telefonen ringte. Det var sjefen, hun lurte på om jeg kunne ta en nattvakt førstkommende natt. Jeg sa som sant var at jeg skulle på musikkøvelse fram til klokken 2200, så jeg rakk ikke å være på jobb før 2230. Men det var ikke noe problem, så da ble det en nattvakt på meg da. Natten har egentlig gått greit, litt å gjøre hele tiden. Men jeg rakk faktisk å se “Trainspotting”, en bra film.

Jeg skal til behandler overlege i dag. Deler av meg tenker at jeg ikke skal dra, at jeg ikke fortjener å få behandling. Veit ikke om jeg klarer å møte opp timen min. Men det finner jeg ut av når den tid kommer.
Jeg finner ikke roen, finner ikke tankene mine nå. Det bare surrer rundt på tomgang oppe i hodet mitt nå, så jeg finner ikke hva jeg skal skrive. Klarer rett og slett ikke å sortere ut tankene i hodet, det er så utrolig mange tanker samtidig, så jeg veit ikke hva jeg tenker.

Nå er jeg straks ferdig på nattvakten, så er det hjem å slappe av i ca en time, deretter bærer det til legen, så frisøren og til slutt musikkøvelse. Det blir en lang dag, håper den går glatt. Men det finner jeg snart ut av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar