tirsdag 9. august 2011

En lang dag.


Dagen i dag har vært en lang dag. Jeg dro litt over 8 for å rydde litt i flyttelasset mitt som står i leiligheten til mor. Der fikk jeg ryddet i alle søppelsekkene med forskjellige ting og sortert det. Nå gjenstår det bare pappeskene. Etter at jeg hadde ryddet i alt dette gikk turen tilbake, og deretter til bror og samboeren hans, for lasagne og monopolkveld. Jeg vant overlegent :P Det var for så vidt greit det, men det ble litt mye etter hvert. Men jeg kjørte ikke selv i dag, så jeg måtte vente på at far skulle komme å hente meg, og kl ble da halv 12 før vi fikk dratt. Jeg veit at det ikke er spesielt sent, men etter en så lang og slitsom dag så blir det lenge, og mange tanker.

Nå sitter jeg på stuen sammen med far og snakker tlf, det er som om vi ikke har noe å snakke om, bare tomprat alt sammen. Og Svup så ble samtalen om at jeg ble innlagt, dette vil jeg virkelig ikke snakke om. Når jeg ble innlagt og hvordan det var for de, og hvor sterk han er på dette med psyken og blablabla. Jeg kjenner jeg blir irritert.

Hodet mitt sprenger snart, kjenner alle disse tankene surrer rundt, klarer ikke feste de fast til noe spesifikt slik at jeg kan tenke tankene. Det er det som er problemet, jeg klarer ikke tenke tankene jeg hører. Klarer ikke få plassert dem.

Jeg vil kutte meg, kjenne den ene tanken/følelsen, da veit jeg at jeg klarer å ha fokus på noe hvertfall. Det hadde vært en utrolig lettelse. Noen av tankene jeg klarer å høre, men ikke tenke lyder noe som så: kutt … bra … smerte … nytelse … sammensatt … skjønne … belønning … Du skal kutte deg … du fortjener straff. GÅ NÅ!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar