søndag 15. mai 2011

Kvelden er det verste

Innlegget er skrevet for en stund siden, og tatt direkte fra min andre blog.


I kveld har det vært et helvete. Jeg har brukt nesten all min energi på bare å være. Angsten sitter dypt i meg. Jeg vil bare legge meg ned og ikke være. Jeg klarte heller ikke i dag å holde meg unna noe å spiseLJeg spiste igjen potetgull. I morgen blir vanskelig, da skal jeg møte faren min, han vil alltid på en kafé eller lignende. Og hver gang tilbyr han meg mat, og hver gang jeg prøver å si nei, blir det et helvete. Han tror jeg har problemer med spising, selv om jeg prøver å fortelle han at jeg ikke har det. Det er stor forskjell på problemer og ikke ville spise. Jeg må bare bli tynnere, dette er enkleste måten.


Hva skal man gjøre da? Stemmene mine ber meg om å slutte alt. Jeg vil ikke slutte alt, jeg vil bare ikke være meg. Alle andre tror at det jeg har/er, er så bra. Det er ikke det! Jeg vil bare slippe dette. Skulle ønske jeg bare kunne flykte fra livet jeg har nå, og starte på nytt. En annen plass, et annet liv, en annen situasjon. Starte på scratch igjen. Det hadde vært så utrolig behagelig, bare det å komme meg til et annet sted hvor ingen vet hvem jeg er. Jeg vet ikke hvem noen er, jeg vet ikke hvem jeg er. Bare forme livet på nytt. Slippe unna alt som er, menneskene her. Stemmene her. MEG her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar