søndag 15. mai 2011

Hva gjør man når man ikke vet?

Innlegget er skrevet for noen dager siden og er tatt direkte ut fra min andre blog.


Den siste tiden har jeg gjort mye rart uten å tenke. Jeg har heller bare latt handlingene tale for seg selv. Det er kanskje ikke det lureste jeg har gjort, men sånn er det bare. I går tok jeg et dårlig valg igjen. Jeg kuttet meg opp på armen. Jeg klarer ikke motstå stemmene i hodet mitt. De er så sterke. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg svikter alt jeg prøver å bli en del av. Dette er ikke noe jeg vil, men jeg klarer ikke fokusere på det jeg egentlig burde fokusere på.

Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg skriver dette her, men jeg har det bare for meg at det er bra å gjøre det.

Det verste for tiden, er egentlig ikke at jeg har kuttet meg selv. Det er at jeg føler meg så utrolig dårlig fordi jeg spiser så mye! Og det gjør det ikke noe bedre, at jeg ikke får til å kaste opp heller. Jeg prøver og prøver. Men jeg klarer fysisk rett og slett ikke å kaste opp. Og det gjør det bare enda verre. Skulle virkelig ønske at jeg får det til. Men heldigvis spiser jeg ikke så ofte da, selv om det kan bli mye når jeg først spiser. I går spiste jeg to porsoner med sodd, og nudler. I dag har jeg spist nesten en hel pose med potetgull. Men det er mye lettere å ikke spise, så lenge jeg har røyken og snusen min. Det er veldig mye lettere da.


Jeg tror det var det jeg hadde for denne gangen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar