mandag 16. mai 2011

Ingenting skjer på en søndag???

På søndager skjer det lite i den fysiske verden. Jeg sov lenge, har sittet i stolen min hele dagen. Gjort nesten ingenting. Sett på tv og loka rundt på nettet. Sånn kan gjerne alle rundt meg se søndagen min. Men derimot for min egendel har jeg jobbet hardt i hele dag. Jeg har ikke klart å bestemme meg i det heletatt. Og det jobber jeg fortsatt med.

Det går hundre tanker i hodet mitt til en hver tid, for ikke å si tusen. Jeg klarer ikke å skille de fra hverandre. Klarer ikke å konsentrere meg. Jeg blir så utrolig sliten av det. Ikke bare nok at det er tusen tanker i hodet. Men det er omtrent tohundre forskjellige diskusjoner til enhver tid også. Leve vs ikke leve. Spise vs ikke spise. Skrive vs ikke skrive. Sitte vs ligge. Lyst vs mørkt osv osv… Det er utrolig slitsomt. Jeg veit liksom ikke hva jeg skal gjøre. Klarer ikke å bare ikke tenke på noe, eller for så vidt så er det greit å tenke på ting, men jeg klarer ikke slutte å diskutere om alt mulig unødvendig dritt!

Som et eksempel da, så har jeg sittet siden jeg våknet å vært utrolig sulten. Som følge av det, har det vært diskutert fram og tilbake, hvorfor å spise, og hvorfor ikke å spise. Konsekvensene av å spise og konsekvensene av å ikke spise. 

Jeg veit rett og slett ikke hvor lenge jeg orker dette mer jeg. Det er helt jævlig. Så hva skal jeg gjøre da? Jeg kan ikke gi opp heller! Jeg er den eneste her i verden som ikke har gitt meg opp. Derfor kan jeg ikke svikte megselv heller.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar