søndag 15. mai 2011

I natt var det gjort igjen.

Innlegget er skrevet for en stund siden, og tatt direkte fra min andre blog.

Da var det gjort igjen. Føles godt og som et helvete samtidig. Jeg får ikke til å kaste opp maten jeg spiser. Da må jeg straffes. Jeg fortjener det da. Fant da ut at det var mulig å ta ut bladene i barberhøvelen min. Noe som gjorde alt lettere enn med kniven. Brukte litt tid på å finne en teknikk som gjorde det hele effektivt. Men når jeg fant teknikken gikk det hele mye lettere. Følelsen av å se blodet renne er godt, lar liksom alle følelser forsvinne sammen med blodet. Dessverre kommer de følelsene like raskt tilbake. Sove får jeg heller ikke til. Endte bare opp med 2timer søvn i natt. Jaja, kom meg nå faktisk på skolen i dag da. Får se hvordan det går.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar