søndag 29. mai 2011

Ananas i bladhylla.

Sånn føler jeg det for tiden. Jeg føler meg rett og slett feilplassert, ikke i mitt rette miljø. Det er ikke her jeg skal være. Jeg hører ikke hjemme her. Jeg skulle heller vært i frukt og grønt avdelingen, det er der jeg hører hjemme, der hvor alt er rolig, fargefullt og behagelig. Ikke i bladhyllen, med mas, snakk og støy.

I dag fikk jeg igjen et stemmeanfall, det vil da si så ille sterke stemmer at jeg ikke klarer å la være og høre på de. Det ble til at jeg rispet opp knokene mine igjen, føler det som et skritt tilbake. Men jeg har heldigvis gått 2 skritt frem først da. Så alt i alt er jeg hvertfall på +1, det er ikke dårlig bare det. Fikk fint besøk i dag også da, fikk besøk at “Tone”, vi stakk på en café. Det var veldig koselig. Fikk snakket en del da også. “Tone” er nok en av de snilleste personene jeg vet om. Sammen med “Lone” da selvfølgelig.

Mens jeg hadde stemmeanfallet i dag merket jeg virkelig hvor redd jeg egentlig er. Jeg er utrolig redd megselv, jeg føler ikke at jeg har kontroll over megselv lenger. Stemmene mine har tatt over den kontrollen som jeg trodde jeg hadde.

Jeg er redd, veldig redd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar