fredag 29. juli 2011

Oppdatering.

Nå er det lenge siden jeg har skrevet noe. Dette er av den enkle grunn at jeg har vært på nattvakter og ikke hatt tid til å skrive noe. Nå derimot kommer det en oppdatering. Jeg sitter nå hjemme etter endt nattvakt. Sliten og vil egentlig legge meg, men jeg veit godt at om jeg går for meg selv nå, kommer ikke det til å gå bra. Men jeg har vært flink den siste tiden, bare en gang på en uke, det går hvertfall framover.

Men det som er litt skummelt nå, er at jeg prøver å gjøre som behandler overlege har sagt til meg. ”Det er ikke noen andres stemmer, det er du som sier det til deg selv.” Og store deler av natten har jeg nå sagt til meg selv at jeg burde kutte meg selv slik at jeg treffer en arterie. Med andre ord, der jeg har kuttet tidligere.

I dag skal jeg til leiligheten, sammen med mor og far, skal rydde og vaske den ut. Det blir litt rart, men likevel litt godt. Der har det skjedd mye vondt, som jeg egentlig ikke vil være meg bekjent. Men det har også skjedd gode ting der, som jeg ikke vil glemme. Et kapittel i livet vil avsluttes i morgen når jeg leverer nøklene. Men i motsetning til bøker, vil det gå en stund før et nytt kapittel starter. Jeg vil ikke starte et nytt kapittel før enn jeg har fått meg ny leilighet, dvs september eller oktober. Det gleder jeg meg til, det skal bli deilig med en ny start.

Jeg har for så vidt snakket med en gutt som jeg kanskje skal møte, nesten en type date. Bare vet ikke helt når det skal bli enda, håper det blir snart. Han er veldig kjekk, og musikalsk også. Det er nesten for godt til å være sant.

Utenom dette har det ikke skjedd så mye i livet mitt i det siste. Vært på fisking enda en gang da, fortsatt ikke fått noen fisk da, hehe. Kanskje neste gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar