fredag 24. juni 2011

Nå er det lenge siden nå.

(skrevet 22.06.11)
Jeg har nå ikke skrevet her siden 05.06.11, Det begynner å bli en stund siden det. Men nå er jeg i gang igjen. Så hva har skjedd siden sist? Sist jeg skrev hadde jeg akkurat kommet hjem fra legevakten. Nå har jeg fjernet de 5 stingene jeg hadde fått. Jeg har kommet meg ut fra avdelingen, er ute i det fri. Eller rettelse, jeg bor hos mor og far. Det er VANSKELIG. Nå har jeg fått kontakt med DPS og kommunehelsetjenesten. Jaja, sånn er nå det. 65 kutt fordelt på både høyre og venstre arm. Kun 13 av de (tror jeg) er på høyre arm. Resten er på venstre.

Jeg veit ikke hva jeg skal gjøre framover. Jeg veit jeg skal jobbe og ha møte med kommunen, og sånne ting. Men jeg veit ikke hva å gjøre med tiden framover. Jeg veit ikke hva å gjøre med livet.

Håper på en måte at medisinene begynner å funke snart. Antipsykotikaen min (Zyprexa) fungerer sånn delvis. Hører hvertfall mindre stemmer enn hva jeg gjorde, rettelse stemmene er mindre intense enn det de var. Men antidepressivaen min (Cipralex) fungerer ikke, jeg merker hvertfall ingenting til det. Derfor har jeg fått tilleggs medisiner av den nye behadleren min, Wellburin heter de. De skal vistnok øke effekten av Cipralex. Så jeg håper virkelig det fungerer. Jeg er DRITT LEI dette livet jeg har nå. Som jeg har sagt mange ganger: “jeg orker ikke dette mer. Jeg vil ikke dø, men jeg vil heller ikke leve dette livet jeg lever nå heller!”

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar