onsdag 29. juni 2011

Dilemma.

Vi har fått tilbakemelding på det forrige skrivet at det vi er på vei til å svikte venner og familie. At det å ta medisiner og være ærlig ovenfor behandler og familie må vi være. Vi klarer ikke helt den åpenheten til familien enda. Og vi har utrolig dårlig samvittighet ovenfor “Tone”, som virkelig prøver å hjelpe oss, men akkurat nå ikke står i stilling til å klare og gjøre noe. Derfor dilemma, venner og familie, eller stemmer? JEG vil ikke skuffe noen av de. De er alle viktige deler av livet mitt. Så jeg vet rett og slett ikke hvordan å forholde meg til dette.

Vi vet godt hvordan å klare dette. Dette klarer vi fint uten medisiner. Det er fint med arr, og er det sår som må til for å få arr, så blir det sånn. Men nå har jeg gått imot dem, og tatt medisinene mine, KUN fordi “Tone” ønsket det. Ingen annen grunn.”Tone” sier vi skylder venner og familie å gi 15o% på dette. Derfor gir vi det vi klarer, og nå klarer vi å gi 9o%, så det gir vi også. Klarer vi mer, gir vi mer. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar