mandag 6. juni 2011

Et godt utgangspunkt.

Dagen i går var nettopp det, et godt utgangspunkt. Planer om å dra ut på en av øyene sammen med folk fra skoleklassen. Der skulle vi være fra ca halv to og ut dagen. Og det var vi. Bare så utrolig irriterende at før jeg kom ned dit, dro jeg hjemmom og fant fram barberblad og lagde 6 nye kutt. De mente at det var riktig med 6 kutt, for da har jeg 20stk på venstre arm. Det ene kuttet sluttet nesten ikke å blø, og hjemme hadde jeg jo heller ikke noe spes å tørke med, så det endte bare opp med å legge på den gamle bandasjen og tape den. Og den satt på fram til jeg kom tilbake til avdelingen.

Turen ute på øya var koselig i seg selv, grillet, pratet og spilte kubb. Det ble vanskeligere og vanskeligere å være med, først får jeg angstanfall mens jeg sitter sammen med alle andre. Deretter klikker omtrent stemmene i vinkel fordi jeg hadde spist altfor mye. Men jeg har da heller ikke med meg eventuell medisinen min, FAEN. Heldigvis var jeg på vei tilbake til avdelingen når det sto på som det verste. Når jeg kommer på avdelingen spiser jeg, setter meg på rommet og gjør stemmene halvveis fornøyd. Som da vil si 5 kutt på høyre armen. Jeg lærer jo aldri da, jeg sier ifra igjen. Denne gangen ender det med at jeg stikker på legevakten og får sydd 5 sting over 2 kutt, og stripset resten. Jeg må straffes i dag, jeg skriver jo dette, og tok imot hjelp i går. Jeg må bare finne tiden til det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar