tirsdag 28. juni 2011

Gruer meg.

Nå sitter jeg på nattvakt. Den andre i rekken av tre. Det er egentlig greit nok. Men det er vanskelig å konsentrere seg om arbeidet, når stemmene gjør sitt beste for å ødelegge. Hittil har jeg klart å ha kontroll, men jeg ser som en vanskelig oppgave å jobbe i sommer. vi får se hvordan det går.

I dag tidlig skjedde noe vi aldri trodde skulle skje. eller, de visste det, men ikke jeg. Greit nok, vi kutta meg. Men så sier de at jeg må kutte en arterie, ikke bare i kjøttet. Det var skremmende. Men jeg klarte ikke å si imot dem, så en arterie gikk, på venstre håndledd (oversiden). Blodet bokstaveligtalt sprutet. Vi fikk panikk og stoppet blødningen med engang. Det var feil. Det skulle blø masse. Det var jo grunnen til at vi kuttet arterien. Så nå maser de på at vi må gjøre det igjen ved første mulighet, og ikke stoppe blødningen denne gangen. Gruer meg.

Men nå må vi fortsette å jobbe. Kommer med flere oppdateringer senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar