mandag 12. september 2011

Helt utslitt.

Nå har jeg ikke skrevet på noen dager igjen. Dette er av den enkle grunnen at jeg er totalt utslitt for tiden. Jeg veit snart ikke opp og ned på meg selv. Det hjelper heller ikke at jeg kom hjem 0300 etter musikken på onsdag, jobbet natt til fredag, natt til i dag og tidligvakt i dag (14timer i strekk).

Når jeg var hos behandler overlege på onsdag skulle jeg ha levert tilbake et skjema jeg fylte ut på vei hjem etter forrige time. Dette har jeg selvfølgelig klart å rote bort, mest sannsynlig lagt igjen på toget, så dette må fylles ut på nytt. Ikke lite flaut akkurat. Jeg fikk også i oppgave å diskutere med meg selv to utsagn jeg kom med i løpet av timen. “Det var riktig av meg å reagere med sinne”, til en situasjon hvor mor/far hadde sagt at jeg måtte sove, og ikke finne på noe tull (dvs kutte meg). Det andre utsagnet var “Jeg trenger noen å straffe/skylde på” (husker ikke hvilken av de, har det sikkert skrevet ned et sted). Den diskusjonen jeg tar med meg selv der kan jeg skrive et litt større innlegg om en annen gang. Akkurat nå er jeg ikke i stand til å tenke klart, da jeg er neddopet på cipralex, zyprexal, wellbutrin, zopiclone, tuxal og lactavis. Ja jeg tåler ikke mye, men det har slått meg helt ut. Det er bare så vidt jeg klarer å sitte her og skrive.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar